ארגונים, משרדים, עסקים מסחריים ומוסדות, מנהלים חלק ניכר מן הפעילות היום יומית באמצעות מערכות תקשורת, בראשן: טלפוניה. מערכת תקשורת טלפונית לכל בית עסק דורשת תכנון, הבנת הצרכים ומתן מענה מקצועי, אשר משלב חומרה איכותית לצד תוכנה חכמה ומגוון אוטומציות.
הטכנולוגיות המובילות והמתקדמות והעולם הגלובלי שנוצר באמצעות יתרונות ויכולות האינטרנט, לא פסחו על תחום זה, שיצא מן המסלול האנלוגי המסורתי והמגביל, והתפתח לצד עולם הדיגיטל, מה שיצר את מרכות הטלפוניה אשר מבוססות מרכזיה בענן.
מערכות טלפוניה דיגיטליות ומבוססות אינטרנט הן המערכות הפופולריות בעולם כיום, בקרב עסקים קטנים וגדולים ואף בקרב הצרכנים הפרטיים.
מערכות אלו מאפשרות ניהול חכם ומגוון אפשרויות הניתנות להתאמה לצרכי כל בית עסק.
בין היישומים הבולטים שמביאה מערכת טלפוניה בענן:
מכשירי טלפון חכמים
קביעת מספר שלוחות בארגון
פריסת השלוחות הן בגבולות בית העסק/הארגון במבנה קיים, והן בפריסה רחבה כלל ארצית.
דינמיות ומודולריות- אפשרות לניהול שינויים, הגדלת כמות שלוחות, שינויים בהרשאות, בנגישות מהירה ובתפעול ידידותי למשתמשים.
התאמה לצרכי עולם ההעסקה ההיברידית- קביעת שלוחות בבית העובד, הגדרת שלוחות על גבי מכשירים ניידים.
תפריט קולי חכם לקבלת שיחות הפונים, ניהול וניתוב השיחות לגורמים המתאימים בארגון, תוך חיסכון בעלויות כוח אדם.
שירותי פקס ממוחשבים, מייל טו פקס-להתנהלות מול ארגונים הדורשים העברת מסמכים בפקס, ללא צורך בחומרה אנלוגית.
תיעוד ומעקב אחר שלוחות- פעילות, שיחות יוצאות ונכנסות, פילוח סטטוס קווי וסטטוס עובד: זמן חיבור למערכת, זמן שיחה בפועל, זמני המתנת לקוחות בטרם קבלת השיחה ולאחר קבלת השיחה (HOLD), זמני עבודת תיעוד ובק אופיס ללא התנהלות מול לקוחות, היקף ואחוזי לקוחות נוטשים.
פתרונות מותאמים ומקצועיים למוקדי שירות ומכירות אשר מאפשרים את ייעול השירות ושיפור חוויית הלקוח.
שירותי הקלטת שיחות- הקלטה מלאה של השיחות לחברות ביטוח, פיננסיים וענפים הנדרשים לכך על פי חוק, הקלטה אקראית לצרכי בקרת איכות, הקלטת שיחות על פי בחירה.
גיבוי המידע על גבי ענן תחת מערך אבטחת מידע מקיף, חומות אש והצפנת מידע.
מערכת טלפוניה מסוג IVR- הפצת מסרים אוטומטית, חזרה ללקוחות, שליחת תזכורות ללקוחות, חיוג מתוזמן, שיווק טלפוני באוטומציה. לרשות בית העסק גישה מלאה לנתוני השליחה, היקף ואחוזי התגובה של הלקוחות, ניהול לידים וניתוח אפקטיביות.
חברת רים מערכות מלווה עסים וארגונים, חברות הייטק, מוקדי שירות בבית הלקוח או במיקור חוץ, ומספקת פתרונות טלפוניה מבוססות אינטרנט ומגובות ענן, ללא צורך בחיבור ותשלום לספק חיצוני.
הקמה בעלות חד פעמית עבור מכשירי טלפונים וחומרה, הקמה והדרכת משתמשים ומנהלים תוך מתן אחריות רחבת היקף, שירות ותמיכה על פי צורך במחירים תחרותיים ומשתלמים.
Copyright @ 2023. כל הזכויות שמורת לרים מערכות ה.מ בע”מ